My first Eid with BLOGGERS :)



assalammualaikum warahmatullah hi wabarakaaaaatuh !

hehe . apa khabar ? Selamat Hari Raya yee :) sorry lambat wish dan sorry juga sebab lamaaaaaa tak hupdate ini belog . followers pun , tak bertambah nampaknya . huhu . okay aku akan bagi hadiah untuk followers aku yang ke 70 . hee :) lambat lagi . followers aku baru 58 jee :( kesian aku . kesian tak ? kesian tak ? tak kesian ?! sampai hati :P taknak kawan . haha XD . hurm , korang raya kat mana ? aku tak de kampung dah :( so aku just raya kat Balik Pulau jee lah . baju raya aku warna biru + purple . korang pula ? aww aww , mesti cantik kan ? eeyy . hurm , exam aku meningkat . ALHAMDULILLAH .kyna ! jangan lupa diri tau !


ABEL


*click photo untuk ke blog abel*




hee ~ ni kawan aku . nama dia Nurul Nabila . dia nih lah yang selalu tolong edit blog aku . tolong ajar aku apa yang aku taktau . bukan blog saja , apa-apa jelah . hah ! harini birthday dia tau . korang pergi wish cepat ! memaksa orang pulak kyna nih :P HAPPY BIRTHDAY ABEL . hurm , kami ada kenangan tersendiri . dinamakan Memori Tepi Longkang dan Ie-Mart . hehe :D macam-macam benda terjadi kat sini . hurm , tak boleh story sekarang sebab post dah panjang , lain kali kyna story tau .

okay bye !
ilapchuu .

No comments: