Mr. Lutah


hello earthlings :)

okay harini aku nak story fasal Mr. Lutah . dia nih tua setahun dari aku . yang tahu fasal aku dgn Mr. Lutah nih just  abel , awa , aten and nyesha . aku dengan abel ada gelar dia Facebook and Ludah jugak . hehe :D . aku just minat dia jah . hurm :( dia tak tau fasal nih . aku minat dia since tahun lepas lagi tapi sekejap jeh . after that aku dah tak minat dah . ntah kenapa dalam 2-3 minggu nih aku minat balik dekat dia :) huhu . dulu aku pernah mimpi dia . last year , aku start tak suka dia when sorang kakak nih tiba-tiba datang serang aku . dia cakap , "jangan berani nak rampas budak tuh dari aku" . alorh , aku bukan nak rampas pun . and budak tuh pun kata dia tak couple pun dengan kakak nih . kakak nih jee menggedik :P hehe . so kesimpulannya , Mr. Lutah nih adalah aku punya secret admire . bukan dia admire aku , tapi aku admire dia :) ada faham ? takda faham ea ? lu ketuk kepala lu sekali . tak faham lagi ? sah sangat lu nih buta . amboii . kejamnya Kyna . takdelah . joke jee . sekali sekala takkan tak boleh ? hehe :D

okay bye , assalammualaikum .

No comments: